גם בפסח הזה – קונים חכם, קונים 'רמי לוי'!

עפר גדנקן No Comments on גם בפסח הזה – קונים חכם, קונים 'רמי לוי'!

מתכוננים לחג הפסח חכם עם 'רמי לוי'. פסח לא מחכה מעבר לפינה הוא נמצא כבר (כמעט) כאן. אתם עסוקים בניקיונות, בהכנות – 'רמי לוי', יחד אתכם.

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מוצרי המותג הפרטי של 'רמי לוי' מנקים יחד אתכם את הבית לחג הפסח. מבחר ענקי של מוצרי ניקיון שיבערו לכם את החמץ מכל פינה, יבריקו את הבית, ו'ינציצו' כל פינה.
חפשו במחלקת הניקיון בכל חנויות הרשת את מותג WOW' ' החזק בניקיון מבית המותג הפרטי של 'רמי לוי'. מוצרי הניקיון WOW' ' מובילים מהפכה של ממש, עשרות מוצרים, מבחר ענקי שנותן תוצאות אפקטיביות. חשוב לציין שרוב ככל מוצרי הניקיון מתהדרים באישור כשל"פ של בד"ץ העדה החרדית, כך שגם מהבחינה הכשרותית אתם יכולים להיות רגועים.
WOW" של חוזקה, WOW' ' של ניקיון והעיקר תוצאה WOW' '.
חומרי ניקיון האיכותיים יעשו לכם את העבודה כמו שצריך וכמו שאתם אוהבים. אקונומיקה מבושמת וסמיכה, תרסיסי ניקיון שונים מדיפי ניחוח טוב שישאיר מזכרת נעימה לאורך זמן:). עזרי ניקיון שיקלו עליכם, ינקו ויגיעו לכל הפינות, החורים והסדקים בבית. מטליות מיקרופייבר איכותיות – שלא ישאירו סיבים ובעלי כושר ספיגה מירבי, ספוג הפלא שימגר את כל הכתמים בקרצוף אחד, מגבונים לניקוי כללי – כל חפץ או כלי שאתם מעוניינים לנקות בניקוי עדין כמו מפסקים, מסגרות תמונה ואפילו טלפון הנייד.
יפית אטיאס, סמנכ"לית השיווק ברשת מרימה על נס את מוצרי המותג הפרטי: "מוצרי המותג הם באיכות מצוינת. המחיר זול יותר כי הצרכן חוסך את פערי התיווך וקונה הישר מהספק. ההפרש במחיר משתלם כי המוצרים זולים עד 30% ביחס למותגים מובילים מאותה קטגוריה. חרטנו דגל על מוצרי המותג שלנו: 'יותר איכות בפחות עלות' ואנחנו מוכיחים את זה כל פעם מחדש. אנחנו משקיעים זמן, מאמץ ומחשבה בלתי פוסקת למכור ללקוחות את המוצרים האיכותיים והטובים ביותר. המחיר הזול של המוצרים לא מעיב כלל על האיכות המשובחת שלהם".

מוזמנים לכל אחד מ- 56 הסניפים שלנו או לקניה מקוונת באתר

 



0 תגובות